> > nindza4all: TRIAGOLNIK

nindza4all

Sunday, October 22, 2006

TRIAGOLNIK

TRIAGOLNIK

Znaci se dogovivme...?- napisa Mik .

Da , bi sakala da se obideme da bideme zaedno , no poleka ti si brz, mene mi treba sepak vreme, da se vidime , da se zapoznaeme, da pieme kafe.. ne sum jas takva devojka .. poleka samo ..-napisa Jelena .

Vo red togas... naskoro ke ti kazam sto navistina pocuvstvuvav kon tebe... pa ti sama odluci sto ponatamu... dali ke ostanes so nego ili ke se obides so mene. No dokolku ne se najdes vo zborovive koi ke ti gi napisam naskoro... ne me baraj nikogas poveke... razmisluvaj za toa do petokot vecerta dokolku sakas ... potoa ne sakam odgovor dokolku go nema ... ednostavno iscezni - napisa toj


Vo red - rece devojkata i se nasmevna spokojno . Najposle ke go dobie toa sto go posakuvase... i toa zasega i bese dovolno za da izmami nasmevka na nejzinoto lice. Ova bese nejzinoto begstvo. Mal flert i romansa , malo vnimanie koe i bese neophodno, vnimanie koe ne go dobivase. Gi pogledna uste ednaska zborovite napisani na monitorot a potoa stana i otide da legne na svojot krevet.

# # # # # # # #

Sobata bese polna so mirisi od pette sveki koi gorea vo malata garsonjera. Se slusase tivka muzika od nejziniot omilen album. Devojkata lezese na krevetot .. bese soblecena i legnata na stomakot a na goloto telo imase samo krpa koja go pokrivase nejzinoto gaze. Gi zatvori ocite . Oseti jaki maski race kako ja dopiraat po stapalata. Poleka i ritmi~ki se dvi`ea po nejzinite noze. Racete bavno odea vo ritamot na muzikata po listovite od dvete noze . Devojkata pocna da vozdivnuva. Oseti kako poleka jakite maski race ja dopiraat po zadnite butini, I poleka pri sekoj nov dopir bea se poblisku i poblisku do nejzinata vlaznost.

Podigni go gazeto slusna maski glas.

Go podigna bez razmisluvanje. Gi oseti negovite usni koi ja ljubea .

Ne , ne se vrti , Ana , ne se vrti - rece maskiot glas i prodolzi da ja ljubi. Taa go poslusa povtorno. Odednas toj prestana da ja ljubi. Samo ja dopirase.

Prodolzi - rece devojkata prodolzi. Toj ja fati za glavata pomalce i grubo nedozvoluvajki i da se zavrti .

Vo toj moment konecno go oseti celosno vo sebe. Posle samo nekolku miga oseti orgazam . Toj togas ja zavrti i ja butna na krevetot a potoa nezno ja poljubi. I gi podigna nozete na negovite siroki ramenja i pocna da navleguva se podlaboko i podlaboko vo nea. Dvete tela tuku sto ja zapocnuvaa svojata igra koja ke trae celata nok.

Malce podocna dodeka taa spiese , Mik odluci da ja razbie dosadata. Pogledna na nejzinata polica za da izbere nekoja kniga.

Hmmm , Foto album interesno cekaj da vidam... odsekogas sum sakal interesni fotografii. Go listase albumot poleka . Negoviot pogled zastana na edna od fotografiite. Negoviot izraz na liceto odednas se smeni, blago gi podigna vegite a potoa se nasmevna.

# # # # # #

Mik se ukljuci na internet. Taa bese tamu negovata virtuelna prijatelka pod nik MARA. Se dopisuvaa veke mesec dena . Taa bese interesna i inteligentna . Super pomisli.

Ej, bejb .. pogodi sto ima novo .. konecno imam devojka za seriozno. I sto da ti kazam super mi e , super... najposle najdov devojka koja mi odgovara huh dugacka e toa prikazna... dugacka ... znaes pocnav da cuvstvuvam prvo nesto kon edna devojka na koja i pisav pricava sto ti ja prativ pred nekoj den i mislev ke dopre do nea toa, sakav da bidam so nea huhh ... i taa ne mi odgovori... izgleda sakase samo da se igra... i taka se pogodi devojka mi segasna ..ma super devojce , umno, slobodno , bas opusteno - napisa Mik .

E taka e sekogas - napisa negovata virtuelna prijatelka Mara.

Znaes mene ne mi se jasni zenite nekogas... eve ti si zensko.. mnogu sakav da i se dadam na taa od pricata ama jebiga izgleda neodlucna bese . I sea se sto sakav na nea da i posvetam sega seto toa i go posvetuvam na mojata nova devojka. Zasto li ste takvi neodlucni Vie zenite ?

Pa, dobro sfati ja sepak bilo komplicirano no nema vrska, sega si sreken neli ? I od koga si vo vrska so devojkati ?

Pa da sreken sum i vednas vo sabotata otkako taa ne mi odgovori jas se najdov so devojka mi i fantasticno e bejbi fantasticno. I da super mi e , me smee , ne me zamara, ne ja zamaram, opusteno ... kako da ti kazam ...imame seks... imame muabet... ja interesira moeto pisuvanje i moeto slikanje...bas e super devojkata...A i mene mi e vreme da se stabiliziram ...odamna nemalo taka celosen paket devojka vo mojot zivot... celi dva meseca...a toa e mnogu vreme ..se nekoi prolazni vrski koi ne ispolnuvaat ...

Mмммммммммм обожавам мажи како тебе ! што знаат да препознаат што им треба и знаат да го задржат блиску до себе!!!!!!!

Abe iskreno megu nas... taa sto i pisav mnogu me privlece... nezaradi toa sto bese tuga ...bese nekako poinakva... no izgleda plasliva... malce cudno i huhh bizare bi rekol... ednostavno energijata se prenesuva ...
steta sto taa nema nikad da doznae ... Tuku kazi mi ti mene zasto zenite nekogas se plaslivi i ne se izborat za ona sto navistina go posakuvaat...zar stabilnosta nekoja lazna e povazna od zelbata ...aj ti si zena daj pomogni kazi mi ..

Pa znaes , не се resavaat lugeto туку така лесно да ставиш се на ризик, а најмногу себе си...не значи ако се плашиш дека си кукавица, СИТЕ КУКАВИЦИ СЕ ПЛАШАТ, НО НЕ СИТЕ ШТО ИМААТ СТPАВОВИ СЕ КУКАВИЦИ, се согласуваш?.....

Ma daj ... zaboraiv da ti kazam ... ima uste eden k*riozitet ...mnogu cudna situacija... ne prasuvaj kako... ama izgleda ovie dve se znaat...cudna komplicirancija...znaes koga bev kaj devojka mi ...ja vidov taa sto i pisuvav ..vidov sliki... se napraiv deka ne ja poznav od prvo... i samo rekov na devojka mi deka sme se zapoznale preku net i tolku.... Lele covece kolku ke zgresev... koga ja zagledav na slikite ... kaj sto ne e ubava... ima golema glava... celo vreme na site sliki e zedna za vnimanie samo... se trti ...se prsi... se kao nesto centar paznje... bas bezveze devojka ... Sirota zar e mozno nekoj da bide tolku nesreken i zeden za vnimanie... pa i na sliki od kilometar se poznava... Izgleda mi e iskompleksirana i nesrekna... steta za nea sto se uplasi ... ke i podarev mnogu ... ke zazmurev ...ke izigravav Crven Krst .. ama kaj ruznjikava kaj uste se kurci zamisli...mozes ti da gi razberes takvite zeni ???
Jas ne mozam...
Eve te gledam deka si realna devojka barem ne flertuva{ , odma si re~e imam decko i to~ka... po{tuem toa... i ke te dru`am ..ako saka{... Kakva ironija ~oe~e ... fala bogu sto ne se ni vidov so nea u `ivo ke morav da i izbegam nekako , koj ke smislja{e fin na~in da ja otka~am ...kuti sreka...
Iskreno... tu{la nekoja ... koja saka samo da se pravi pametna... sonuva za sloboden `ivot ... a se pla{i da `ivee... sloboden `ivot pazi molim te... ama zazidan u bunker... kakva hipokrizija... Sreka ti velam {to ne mi odgovori... koj ke ja gleda{e so taa golemata glava... bljak... Iskreno i posakuvam da se oma`i {to pobrgu... tek koa ja vidov na sliki i~ ne sum ljubomoren i ba{ sakam nesreknicata da se udomi kako i da bilo... so mene no vej hoze...`imi nekoi cicki sto ima sto gi isprsue i tolku ... suma sumarum sto da ti pricam... mo~la . I taka ti vikam drugarke ...~uden e `ivotot ... te spasuva ponekad i koga najmalce e nadeva{...

Super.. se raduvam deka si sreken!!! Ubavo {to ne ste se sretnale ..ete u{te edna potvrda deka elektronikata mo`e da te izla`e hihihihi a od kade pak tvojata devojka ima sliki od ovaa? se znaat? znae li drugava devojka deka se znaeete? [to ako se sretnete?

Od kaj sliki pa od album nekoj seminar ne se raspra{uvav mnogu... izgleda se znaat jebem li ga ... devojka mi znae rekov deka sum ja videl slika na internet ... i deka sea gledam deka i~ ne e ubava... iskreno jebiga nema da si ja la`am devojka mi zaradi nekoja mo~la. A ako se sretneme ..hehe ... samo ke i se nasmeam {to drugo ... i taka i taka neka si se la`e deka nekad ne{to mi zna~ela ...ipak sum ja human ~ovek neli... Mada iskreno... napo~etokot koa ja zapoznav ovaa ru`wikavata mi se u~ini dosta pametna... znae{e da prai muabet... ama koa po~na da flertue...palik*rski tolku mi stana odvratna...i~ ne sakam takvo igranje so bilo ~ii emocii...za{to taka... mo`e i zaradi toa i sea mi se gleda tolku golema glavata nejzina... nekako mi e repulsivna...~udna rabota neli ? I ja mislam ne e ubavo da se igra{ so bilo kogo ... neli drugarke... site sme luge... za{to da dobijame poeni a da bideme sebi~ni da ne mislime kako toa mo`ebi vlijae na nekoj drug... toa e sebi~nost i toa e ru`no ...neli se sl*ga{... e zatoa tebe te po{tuem... otvoreni karti... ili te prifakam ko drugarka ili ne... a ne sea ke se zaebavame...ebate toa `enite... A siguren sum miljon posto deka me posakuva{e ama izgleda misle{e deka sum nekoj te`ok `enskar... nestvaren...la`ov ...jebem li ga... ali jebiga ...`enska sueta ...igrarii... sea neka me misli ... koa nema{e hrabrost da dopre do mene.Neli sum u pravo ?

Oк е се другарче, важно си ја најде сегашнава девојка која ти одговара, и можеш да заборавиш на разни такви случки и личности од минатото

Pa znae{ {to ima{ pravo ja brzo zaboravam ko{mari hehehe tuku ajde da zavr{ime za deneska pa ke se ~ueme drug pat napi{a Mik i go izgasi kompjuterot.

Ubav den e deneska , ba{ ubavo {to imam najposle drugarka pa makar i nepoznata .. koja me razbira- pomisli toj dodeka se protega{e vo negovata foteqa.

# # # # # # #

Dve devojki sedea i go piea popladnevnoto kafe.

Mnogu mi izgleda{ srekna deneska - re~e crnokosata

Pa da, zaljubena sum...- izgovori rusokosata

Vo kogo, kako , zo{to - zapra{a crnokosata

Vo Mik.. noze mi se tresat , uhh kolku e samo dobar. Ne mo`am da se priberam od v~era. Be{e kaj mene.

Kako vo Mik .. zborime za istiot Mik ? za~udeno zapra{a crnokosata

Pa da, se najdovme kaj mene vo sabotata... kolku e samo dobar... prvo me opu{ti so masa`a .. se osetiv taka neobi~no ..kako nova ..a potoa ..cela nok imavme lud i div seks, a potoa zamisli ne zaspiva... po sekoj seks razgovarame mnogu e vnimatelen.. kolku e samo zgoden.. a vo krevet.. huh orgazam po orgazam.. me opu{ti kako nikoj.. pipni me I sega se tresam - se nasmevna rusokosata.

A ~ekaj toa e seriozno ? Izleguvate zaedno ?

Pa da , bevme {etavme, kolku e ubav `ivotot .. a ti Jelena kako go pomina vikendov ?

Pa ne e lo{o..Ana .. znae{ standard tuku ka`uvaj mi detaqi.. mnogu mi e milo {to si ti srekna. Znae{ deka mene mo`e{ da mi veruva{ neli ? Jas I toj nemavme ni{to .. samo mal kontakt..

Ma da znam.. ti veruvam ,Jelena na koj da veruvam ako ne na tebe - se nasmevna rusokosata.

A toj znae deka nie se znaeme , deka sme drugarki ? - zapra{a Jelena

Pa da ..mu rekov razgleduva{e nekoi sliki i te prepozna..

I {to re~e ?- ja prekina Jelena

Pa ni{to , samo deka ste komunicirale na kratko , ma nemavme mnogu vreme da komentirame sliki bejbi, ako me razbira{, huhh

Slu{aj me sega vaka be{e...

# # # #

Podocna ve~erta Jelena stigna doma... go vklju~i svojot kompjuter za da proveri ne{to ... Programot bara{e lozinka i taa poleka go vnese svojot nik .. MARA i nabrgu se logira{e..

Nokta poleka paga{e po padinite na bliskata planina i taa nabrgu ke utone vo u{te eden son, son koj i be{e odamna potreben ..

THE END

1 Comments:

Blogger nindza said...

ma u kurac koj mu e do citanje nek se muci na latinica oci mi ispadnaa ti ibam blogot

3:53 PM  

Post a Comment

<< Home