> > nindza4all: PESNA ( bisakal da e moja )

nindza4all

Thursday, October 12, 2006

PESNA ( bisakal da e moja )

Ti me ne volis i ne zelis,zar
lep nisam nimalo,mala?
Ne gledajuci,od strasti uz zar
na rame mi je tvoja ruka pala.
Sa kezenjem,mlada,osecajnim
ja s tobom nisam ni nezan,ni zao.
Koliko si ih milovala sjajnih?
Ko ti je dosad ruke,usne dao?
Znam,oni su prosli kao senke,mila,
ne dodirnuvsi tvoj oganj u snima.
Na kolenima mnogim si bila,
a sada,evo,sedis na mojima.
Neka ti oci trepavica rubi,
neka ti u misli dodze drugi neko.
Ta i ja te bas jako ne ljubim
tonuc u nesto drago i daleko.
Ovu vatru sudbinom ocajnom
ne zovi,veza lakoumna to je.
Kao sto smo se susreli slucajno
rastacemo se uz smesak nas dvoje.
Svojim putem otici ces u smiraj
da prokockas dane i plac novi.
Neljubljene samo ti ne diraj,
negorene nikako ne zovi.
U corsokaku s drugim ces se naci,
o ljubavi brbljajuc bez svesti.
Tad cu mozda u setnju izaci
i sa tobom ponova se sresti.
Blize pleca okrenuvsi drugom
i malo se pognuv ne misleci.
"Dobro vece",reci ces mi s tugom,
"Dobro vece,mis" i ja cu reci.
I nista nece dusu da zanjise.
Nit u drhtanje moze da je svali.
Ko je ljubio,taj ne ljubi vise.
Izgorelog niko ne zapali.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home