> > nindza4all: OGLEDALO

nindza4all

Thursday, October 12, 2006

OGLEDALO

OGLEDALO



- Kaj si be …te barav se nasmea Maci
- Eve, me kako si … mu odgovoriv zacuden sto go gledav. Pred mene beshe edno drugarche podobro recheno poznanik so koj sme odele odamna pred cetiri godini na odmori . Primetuvam vo negovite ochi deka e rastrevozen . Nekako chuden a se nemavme videno cela godina pred toa.

- Jas dojdov kaj tebe na kafe – progovori

- Situacijata mis tana cudna, a uste pochudni mi bea negovite oci , otsutni I konfuzni. Pomisliv na najloshoto deka pocnal da se drogira pa predloziv da pojdeme na kafe vo obliznoto kafule.

Zapocnuvame normalen muabet sto e , kako e sto ima novo I doagam do ebeniot zaklucok deka covekov pred mene e otiden , dlaboko otiden u k*rac. Zabegal I tesko mu e . Pred mene beshe olupina od covek koj od sekogas imal dobra dusha.
-

Ispipuvam vniumatelno I doznavam klasicna prikazna nema rabota, nema pari , nema devojka , no sto e najtragicno nema prijateli i luge da mu se najdat so topol zbor.

Pocna so muabeti kako se setil deka ja sum mu bil najdobar drugar , sto apsolutno me stavi vo znaci na cudenje koi vesto gi odbegnuvav da ne primeti , zboruvashe kako bi sakal da se druzime , barem na kafe da otideme nekogas ili u grad da go odnesam... tesko mu paga samotijata… ke izludi.

Pocna da me moli
-
- Pocni so nekoj biznis , ti si bil odsekogash najpameten , ke rabotam za tebe …bez pari ako treba , ke ti bidam potrchko , rob – izgovarashe smireno.Se ke pravam samo da ne sedam veke doma toa me ubiva ..promrmore

Nemozev da poveruvam deka bukvalno go izgovori toa . Probav da ne primeti sto cuvstvuvam . Probav da bidam cool .


- Znaesh site se plasat da se druzat so mene, ne znam zosto…


Vo tekot na muabetot iscepkav nekako… Mac zema tableti nekoi madolex ili ne znam sto …valjda jaki antidepresivi . Go poglednav , celiot beshe isushen a gromada od dete bese. Sekogash spremen da pomogne, da poslusha , nikogash ne se nametnuvashe a sega beshe na kolenici, no smireno mi preraskazuvashe.
-
- Go slushav.
-
Odednashka se prefrli na muabet deka ke moli eden nas zaednicki poznanik da go primi na rabota kako bilo sto , se bi pravel samo da ne bide doma ... i jas go sovetuvav poleka stalozeno da se smiri i da go stori toa znaejki deka toj tip e moken i moze da mu pomogne.Podcna zapre za moment I pocna da mi kazuva za nekoja Italijanka koja ja zapoznal vo trgovski , no koja sakala da go zeme za mazh, go zalapala u sred bel den I go saka , no toj ne bi ja napustil Makedonija ni za milijon evra.
-
- Ne, nikako, site drugari mi se tuka. Se svrtev poglednav , no nikoj nemashe okolu nas.Senadevav deka I toj toa ke go sfati, no toj beshe veke vo drug svet.
-
- Ne , ne mozam jas da se zemam so nea za pari, jas ja baram ljubovta na mojot zivot – se nasmevna.
-
- Nastana molk.
-
- Znaes sto …izgovori tivko…bi mu se javil na Gogo za rabotata …no se mi se chini deka me prisluskuvaat po telefon ,a jas ne mozam da zaspijam so denovi...se bi dal da se odmoram da pospijam edno dva dena… No znaes sto , jas bi sakal da me viknes na kafe, da ideme u grad ponekogash devojka mi treba…
-
- Nastana molk. Go gledav probav da progovoram nesto umno sto bi doprelo do nego.
-
- Mac, iskreno me znaesh , uvek sum bil so devojki , no ete se slucuva te razbiram tesko e , no ete I mene mi se slucilo ednaska da ne bidam so devojka celi 6 meseci…koga mi se sluchi seto moe sranje mu rekov. Morash da bidesh jak , ostavi gi drugite samo ti mozesh da si pomognesh…
-
-
- Znaesh sto , jas drkam- me prekina. I polesno mi e togash. No, sakam devojka , morame da najdeme devojki, ti samo kazi mi sto treba da pravam ja ke pravam…
-
- Zamolchev. Razviena forma na shizofrenija so manija na gonenje … Mac veke ne e tuka.

Molcev , vo mojata glava vo delot od sekundata razmisluvav, mi projdoa iljadnici misli…sakav da mu pomognam so muabet , no toj e dobar no ne e dovolno inteligenten da go razbere toa sto imam da mu kazam a baska e stvarno otiden u k*rac.Zapaliv cigara.I go slushav I vo eden moment duri popustiv i rekov deka ke go zemam ponekogas vo grad no da ne ocekuva premnogu od mene.

- Samo rece… znam deka ti nema da mi se javis ,no jas ke te pobaram ...

- Se razdeliveme .

Na patot nakaj doma mi se placeshe , iskreno edvaj se sozemav … se prasuvate zosto ?


Znam kolku dobra dusa imase toj covek..toa kako prvo iako kratko se znaeme osetiv deka e dobar kako drugar uste togas drugarchina beshe, bez zla misla vo nego...

No pobitno e drugoto I JAS BEV EDNASKA skoro kako nego otiden u k*rAC.

Go doprev dnoto u toj krizen period od zivotot sto se vika, bev ostaven od site , i od rabota i od devojka i od prijateli .
Odednaska se imav no se sluchi kriza vo mojot zivot I ostanav sam . Smognav sila, da ja najdov vo sebe silata koja me vodese niz pekolot i sea sum JAK pojak od sekogash.

Megutoa nekoi luge mi pomognaa togash , so topol zbor me prifatija kako svoj... odev kaj niv na k*rs... i tie ednostavno me produhovija... imavme dolgi razgovori , NO JAS NIKOGAS NE IM SE NAMETNUVAV.Ne se zalev, bev premnogu gord za toa , no bea do mene i me slusaa. Jas bev jak se izleciv na golo , ne , ne ne se drogirav da ne sfatite pogresno , bev bolen od bolesta narechena zivot taka sakav toa da go vikam togash . No ne zemav antidepresivi ili slicno ...bese tesko no jas najdov sila … slikav, pisuvav, citav, pronaogav odgovor vo drugite se dodeka konecno ne go najdov vo sebe i POBEDIV.

Megutoa ne se cuvstvuvam sega dovolno SILEN da mu pomognam na nego , ednostavno ne mozam. Gledajki go nego se navrakam nazad na nesto sto bilo tolku pekolno bolno , najbolno vo mojot zivot.

SAMOTIJATA I RAZOCARANOSTA VO LUGETO. Poloso od toa nema, veruvajte. Sekoj negov zbor me boleshe, go prezivuvav sekoj negov mig , no NE MOZAM DA MU POMOGNAM.

NEMOZAM NAZAD.

Uhhh, sea dilemata mi e .... dali BOG mi dal shansa da izlezam od toj KOSMAR za da podocna mozebi me testira DA POMOGNAM na drug covek koj e isto taka vo nevolja kako sto i jas sum bil...

A od druga strana od kaj go znam ,stvarno mi se cini deka ne e zdrav cim moze do ova deredze da dojde , ne e agresiven , mu treba covecka raka, zbor ...no jebiga NEMOZAM, SAKAM , ZANM STU TREBA ama ne mozam....


Stojam pred ogledalo sega I se gledam… Zemam crven karmin od tasnata na majkami I gi pishuvam zborovite SEBICEN li sum ?

Gledam vo sebe I so otvorni ochi I dusha sfakam kolku toj sega pati , seto toa go znam no ke treba da begam od nego ko pickica, no jas sum COVEK ...se prasuvam do kade treba da odi coveckoto zrtvuvanje za blizniot svoj???

Ako mu pomagam, MENTALNO jas ke se poremetam, ke mi se vrakaat sliki i nema da idam napred vo vizijata na zivotot koja ja imam ...

Znam mozebi e malce ...po nekoe kafe muabet... ama ZA mene posle se e mnogu..prokleto mnogu.

Kako da mu kazam kako da izleze od tamu , od toj pekolen lavirint , koga toj samiot e vo sosema drug svet sega , kako ja da se vratam vo pekolot na svojot um lutajki po negoviot ???

Kako ???

U k*rac... da ne go preziveav mojot pekol nemase da mislam ni sekund , ke najdev vreme , ke mu se najdev iako ne zasluzuva... me gledashe koga jas bev sam I nisto ne prevzema…ne se ni javi…no ne sum osvetoljubiv , I pokraj se zanm kako e… sepak covek e ... no vaka NEKA MI PROSTI BOG .... NEMOZAM.... stravot od ludiloto koe povtorno ke me vrati vo osamenost i razocaruvanje mi veli da begam , a coveckoto vo mene mi veli da pomognam .... zatoa prasuvam kade e granicata???

Jas ne sum svetec, no ne sum ni najgolem gresnik ... sakam da znam sto da pravam sega... NEGOVIOT NEMIR go rushi mojot mir koj go gradev predolgo vreme ....

Da mu objasnam deka treba da go bara svojot pat vo sebe e mozebi sebicno, toj e bolen nema da me razbere mozebi Vo glavata mi se vrti edna misla… sto pravam ako utre ne daj boze se obesi... ne radi mene nego razocaruvanjeto vo site vo lugeto prijatelite najbliskite...a jas da bidam kapak na se...proklet k*rton koj ne e dovolno silen .

Sega povtorno gledam vo ogledaloto… gledam I ne znam kogo gledam…gledam krstosnica I covek . Se prasuvam dali da podadam raka I navlezam vo ogledaloto . So nemir vo srceto I nespokoj vo dushata go dopiram ogledaloto . Prstot poleka nadira vo dlabocinata , dlabocinata koja zasekogash sakav da ja ostavam zad sebe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home