> > nindza4all: ZUDNJA

nindza4all

Thursday, October 12, 2006

ZUDNJA

ZUDNJA
__________________________________________________ ________


Uhh, josh samo da sredim uvaj prokleti carshav I napokon sve ce biti spremno… pomisli Mick. Pogleda na sat bilo je 10 za 12. Zastao je za tren gledajuchi ka ulazu njegovog apartmana. A tada pojavila se ona prelepa crnka , dugacke crne kose, predivnog osmeha I figure jednostavno perfektno izvajane.

Brzo je zapalio svece koje je spremao celoga dana I odjednom je apartman zasijao bas kao I njegove ochi kada ju je prvi put upoznao.

-Koja je ova mala ?- upita Mick
-Ma pusti klinka , zove se Katarina odgovori mu njegov novi prijatelj

Mickov pogled je josh dugo ostao na njenom telu , a blagi vetar se poigrao sa njenom plavom dugackom haljinom sto je davalo dodatnu char tom momentu.

Trgao se iz sanjarenja jer ona je sada realno bila tu pred vratima, tu je bio momenat koji je dugo cekao .

Stigla si , malena udji osmehnu se Mick.
Da stigla sam pogleda ga zavodljivo svojim crnim ochima… ali ne gledaj me tako seti se tvog obecanja rece devojka.
Pa , da naravno samo ti udji rece Mick osmehujuchi se.

Nakon kratkog chavrljanja , nasli su se na patosu njegovog apartmana sa casicom crnog vina u ruci…

Na ovom svetlu si josh lepsha znash li to malena…
Ne govori, zagrli me reche devojka…
Ucinilo mu se da ce se stopiti u tom momentu, poljubio ju je u vrat , lagano, I dodirnuo njeno polunago rame. Voleo je da je tu poljubi I zadrzi se , osluschkujuchi njeno disanje…

Uh, ali znash ovo nije pravedno… ne mogu… izgovori devojka
Ne brini, malena nece se desiti nista sto ti ne zelish… nechu te uzeti …dok mi se sama ne otvorish …ma kako ja to sada zeleo to … daj mi da uzivam u tim predivnim usnama …
Okrenula se I bestidno ga poljubila , I odjednom je shvatio da ce izgubiti kontrolu…u toj ludoj igri… kako je tog trena pozeleo da joj pocepa sve sa nje I da zaboravi na obecanje… da samo uziva u njoj… da zadovolji svoju strast ..poceo je sve brze da dishe … a poljupci su se smenjivali u ritmu njihovih dodira…

Uhhh, ne mogu… nisam spremna … ne mogu to uciniti pogledala ga je… izvini…ako to ucinimo zaljubicu se a ti…ti cesh me ostaviti a to ce me boleti …jel mogu samo da te zagrlim progovri ona

Ma naravno, ne brini… tu smo I ja uzivam u tebi odgovori Mick a u glav su pocele da mu se vrzmaju sve brze slike Kama sutre koje bi mogli da konzumiraju te veceri… Uh proklet da sam … ja I moja rech … ali idemo dalje popustiche ona.

Samo ju je zagrlio I poceo da je miluje preko pantalona , polako preko prepona, nije se trznula …niti sklonila ruku …
Dobar znak pomisli I nasmeshi se u sebi… bicesh moja malena pomisli u sebi

Lagano ju je ljubio po vratu I dodirivao njene grudi, lagano sharajuchi prstima po njenim bradavicama … uhh rasturi je pocepaj je sada pomisli Mick… sada ili nikada .

Odjednom ustala je …
Jeli a sta se vidi sa ovog prozora ? upita ga .
Nije odgovorio, samo joj je prishao od pozadi I nastavio da je miluje po grudima a njegovi su poljupci poceli da postaju sve strastniji… pocela je ubrzaniej da dishe … spustio joj je ruku po stomachichu..i gurnu ruku u njene gachice… nije ustuknula …pokushao je da joj sa drugom rukom otkopcha pantalone koje su bilo tako pakleno uske…

Nemoj… nemoj nisam spremna rece mu samo me ljubi … nemoj…

U ochima joj se videlo jedno veliko DA , a izgovarala je NE …ponovo po ko zna koji put … poceo je da proklinje sebe u tom momentu sto zeli uvek nesto tako perfektno… pravu devojku u pravom momentu… pravu rech … video je strast u njenim ochima ali to nije bilo dovoljno… trazio je rech …rech koja bi dotakla njegovu dushu a toga nije bilo… ne te vecheri.

Odmaknuo se od nje I zapalio cigaretu…I otpio gutljaj vina posmatrajuchi je …bila je tako mlada I tako lepa , tela koje govori dodirni me , zgrabi me , svaki njen pokret , svaka njena oblina govorilo je da ce biti perfektan partner za sex… takav bestidan pogled nije mogao odavati nista drugo…

Sta je bilo , ne ljutish se valjda na mene… evo me dosla sam … ali ne mogu razumes me jel da ?

Vidi malena , izvadio je iz djepa tabletu … znam da zelish to ne mozesh sakriti … a ja znam da ja mogu na ovaj ili onaj nachin … da te opijem ili da te izdrogiram … mogao sam to … ali ne bih te imao …propustili bi momenat lepote za kojim ja zudim odavno od kad sam te upoznao… ne znam sta da ti kazem …ne volim foliranje …uhh mlada si …razumeces ovo jednoga dana a sada ima nekih stvari koje ja ne cinim… nesto sto ja I ti nemamo sada sto bi nacinilo ovaj momenat predivan…

Pa zar je to bitno tu sam … zar ne ?

Da jesi poljubi je on I zgrabi je ka sebi…poceo je divljacki da je ljubi I grabi po kosi…. Postavio ju je na fotelju ispred sebe…I poceo je da je dodiruje dok ju je ljubio I ponovo se njegova ruka nasla u njenim ovlazenim gachicama…
Uhh, kako je vrela…pomisli Mick sto ga je josh vishe napalilo .

Raskopcao joj je pantalone I rekao : Ne brini necu ti nista sto necesh zeleti malena… ne brini..i nastavio je da je ljubi… a prsti su mu klizli po njenoj vreloj mladoj pickici… klizao je sve brze I brze… dodirivao njene usmine I slusao njeno sve ubrzanije disanje …prsti su mu krenuli gore ka klitichu….kojeg je samo blago dodirnuo… ljubechi njen vrat osetio je zelju da je naprosto naguzi tu …da udje divljacki u nju… a bio se ukrutio kao kamen a ona je to osecala na njenim ledjima sto ju je dodatno uzbudzivalo… nije prestajao…dodirivao joj je klitic I onda prestao kliznuvshi svojim dugim prstima u njenu unutrasnjost …nije bilo otpora …sklizao je I izvadio prst nakon sekund I primakao prste ka njenim usnama… polako ih dodirujuchi… stavila je prst u usta I pocela da ga sisa…lagano bez zadrshke…odma je vratio prst i prodro josh dublje u nju…I osetio blag trzaj..postavio je oba prsta u obliku slova V po njenoj vreloj mackici I polagano krenuo ka njenom klitichhu koji je vec bio malo nabrekao…nije ga morao dugo traziti …tu je bila ona …on I njegovi prsti … dodirnuo ga je …I poceo ritmicki da je masira …I da ubrzava ritam pratechi njene uzdahe…koji su govorili da je vishe nego spremna ….

Nemoj…uhhh …. Josh malo…ah… ne mogu…uhh…

Osecao je da je blizu da eksplodira … ta mala bestidnica je polagano postala divlja kucka koja je zedna dobrog karanja… a prsti su radli sve brze I jache…
Odjednom je ustao od nje…I pogledao ju je svu zadihanu…zapalio cigaretu u polumraku I hladno rekao:

-Obuci se , nije ovo pravi momenat… Mi ne zelimo to, molim te idi sada.
Ustidjeno je nabrzinu navukla svoje pantalonice I nije nista rekla I izasla je .

Nakon te veceri je vishe nikada nije video, ponekada bi se nasmejao kada bi se setio tog crnog vina , tih svecha u nochi , tog predivnog mladog tela koje nije shvatilo sta je pravi momenat… da ponekada bi se prisetio svega I nastavio svoju potragu za onim za cim je ziveo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home