> > nindza4all: Den prvi...

nindza4all

Tuesday, October 24, 2006

Den prvi...

Sedam taka na sajtovi i baram baram i najdov na kraj 6 para

Tenis

Fish 1.15
Norman 1.7
Safin 1.75

arno ama ne stignav na vreme da uplatam a Fishi Norman glatko tepaa
jebiga mi ostana samo Safin koj me poeba proslata nedela za 1000 ka. Megutoa deckoto stavrno jako igra ...nepredvidliv e megutoa ima mnogu mnogu jaka serva... soliden forhend uste da se skoncentrira i da go pogagja terenot GARANT pobeduva i prviot na ATP lista

Dakle Safin moj pik za deneska



posle dalje otidov se dvoumev za West Ham 2 ka ... huhh da ne vovedov zlatnite pravila garant ke ja stavev... no ke ja izbegnam posto sea imam sistem na koj se obvrzav.


Hokej izbrav...

Krilja sovetov - Dinamo M 2 1.6

Zurich - Basel 1 1.75

Hamenlina - Assat 1 1.5

Se dvoumev za LAda- SKA petersborg 2ka no iako Lada se kanti Ska igraat ne bas sekogas konstantno iako se bolji tim i jebiga resiv da ja izbegnam ( koeficient 2.5 ) >Iskreno se plasam od nula tuka a dva tipstera ...ja zemaa kako opcija nulata taka da ... ke ja preskoknam bidejki ...uvedov nova shema


Dakle go dodadov i Safin na hokejite ...i sea trgnav kon kladilnicata... Kako samo mislev da stavam dve livcinja so site 6 utakmici ...ama ja sum karakter se setiv na zlatnoto pravilo br 1 ( edno livce ) i so tesko srce samo gi uplativ prvite 4 .

I taka ... pa aj sea da vidime

6 Comments:

Blogger nindza said...

Eve kako cico Zarko tipuva.Izberi si 4 od ovie ili 3 45-90 rece toj ...hmmm da vidime

Lil - Ren 1
Bohum - Karlsrue 1
Wisla Plock - Jag (3) 1
Dery C- Sheburn 1
Manisa - Trabzon 1
Wycomb-Doncaster 1
Shefild - Birmingem1

---------------------------

lil ne mi se svidja spored mene x
bochum x
----------------------------------
ovie drugite ne gi znam a bez obrazlozenie ne gi ni igram , sepak fala na trudot

5:52 AM  
Blogger nindza said...

dobro e sto sum principielen

AOT Lada Togliatti 2 ( 1 1 0 0 )
SKA St. Petersburg 2 ( 0 2 0 0

9:39 AM  
Blogger nindza said...

Dobro e edna vleze

3rd Krylya Sovetov 2 ( 1 1 0 )
Dinamo Moscow 5 ( 1 2 2 )

9:54 AM  
Blogger nindza said...

eve ja i vtorava vleze...poleka no sigurno pocinje i raka da me ceshe ...

2nd HPK 4
( 2 2
Assat 0
( 0 0

10:06 AM  
Blogger nindza said...

i tretata vleze
2nd ZSC Lions 4 ( 3 1 )
Basel 1
( 1 0

sea pred mene e moralna dilema da go malerisam SAFIn i da se zastitam na protivnikot za sitno ili ... da mu veruvam na Safin... hmmm...

Odluciv da mu veruvam ne od alchnost nego da ne si kvaram karma i odlucnost... dakle Safine... imash puno poverenje...

Ako zgresam drug pat za pamet ke dodadam uste edno pravilo na zastita ili ne ...

11:56 AM  
Blogger nindza said...

ne mi se veruva deka pak ke me poebe SAFIn ...no ajde da vidime..samo malce mu fali da se skoncentrira i da ne bide psiho...ke go zbazi sea gubi prv set

huhhh ... no veruvam ja vo nego sepak

R. Gasquet 6 0
M. Safin 4 0

12:53 PM  

Post a Comment

<< Home