> > nindza4all: Konecno sfativ

nindza4all

Saturday, November 04, 2006

Konecno sfativ

Nema vrska ni toa 4 utakmici

igrav nekoi bez veze ni koi sum gi gleal ni koi znam sto praat ...

Se znae od sea igram samo favoriti jaki ekipi sto znaat da igraat futbal...

Samo od prvite tri sto se na tabelata drugite ama ich ne me interesiraat... niti pak tenis niti pak hokej... ich ne me zabole

E taka i toa sekoj den ke si igram po 50-100 poena radi zabava i tolku e moeto igranje dodeka ne legnat nekoi jachi pari

Dakle sveceno se obvrzuvam

1 Comments:

Blogger nindza said...

so cel pamet zlaten manchester i liverpul imav ...i jas stavam da ne bidat 5 stavam jebeniot newcastle koj ne znaat da idat siroti ...

A znaev za charlton ke iskoci kec i ne staiv seljak...i za wolsburg znaev...

i umsto da bidam u car 4000 ja se zaebavam ako mi e be ako mi e

11:33 AM  

Post a Comment

<< Home