> > nindza4all: Eh... sto ti e KOCKA

nindza4all

Sunday, October 29, 2006

Eh... sto ti e KOCKA

Kocka ti e gjavolska rabota...mama si ebala...

Gleda deka so zadnji pari se vleguva i ne te pushta be... ti dava malce ...kolku da dishesh ... te lazhe gavolot... opasen e mamu mu ebem...

Vika dojdi dojdi igraj ... ne me napustaj...sto e kocka kurva zabana... ne znam moze ova nema nikoj da go cita ...ama ja ke napisam kniga za ova ..a ova ke mi bide koncept...

Sea prognoziram deka ke mi dade barem 10 pati poveke od vlozenoto za da vlezam se podlaboko i podlaboko...

Ke trgne nedelata i ke bide mnogu interesno...

Ko sto rekov po jutru se dan poznaje .. zatoa pratete me sea pochinje vistinskata igra

2 Comments:

Blogger nindza said...

Od sea nema veke igra so strav ...ke igram i golemi koeficienti ... se sto ke osetam deka ke ide... i samo taka se dobiva veruvajte

Premnogu namesteni utakmici ima inaku ..zatoa ideme na taktika lud jebe zbunjenog

pozdrav do citatelite ( koi ne komentiraat ama i da gi nema sveedno )

2:36 PM  
Blogger nindza said...

minus od 2400
huhhh

9:06 AM  

Post a Comment

<< Home